עורך דין פלילי בקריות

עו"ד ברוך גדע
פלילי

עו"ד ברוך גדע מתמחה בייעוץ, ליווי וייצוג חשודים ונאשמים בהליכים פליליים מגוונים ובדרגות חומרה שונות.

עו"ד מאור דהן
נזיקין, הוצל"פ, דיני עבודה, מקרקעין

משרד עו"ד מאור דהן בעל מוניטין רב, המשרד פועל בקריית חיים סמוך ברח' אח"י אילת 15.

עו"ד נדב גרינולד
פלילי, תעבורה, צבאי
נדב גרינולד, סנגור בעל התמחות בתחום המשפט הפלילי ובדיני תעבורה. עוה"ד גרינולד חבר הפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין בישראל
פלילי

משרד עורכי הדין תומר נוה, הינו משרד מקצועי, דינמי ויצירתי, העוסק ומתמחה במגוון נרחב של תחומי הדין הפלילי

פלילי

משרד עו"ד יפעת כהן מעניק ללקוחותיו מכלול שירותים משפטיים מקיף. מתמחים במשפט הפלילי.

עו"ד ניצה כהן

לקוחות משרד עורכי דין ניצה כהן נהנים מצוות מנוסה של 7 עורכי דין ותיקים אשר עוסקים בתחומים מגוונים ורבים ומטפלים בקשת רחבה של נושאים

עו"ד? פרסם כאן
תחומי התמחות המשרד

עורך דין? הצטרף לפורטל עורכי דין בקריות ותהנה מחשיפה משמעותית למאות אלפי תושבי הצפון.

עו"ד? פרסם כאן
תחומי התמחות המשרד

עורך דין? הצטרף לפורטל עורכי דין בקריות ותהנה מחשיפה משמעותית למאות אלפי תושבי הצפון.

עו"ד? פרסם כאן
תחומי התמחות המשרד

עורך דין? הצטרף לפורטל עורכי דין בקריות ותהנה מחשיפה משמעותית למאות אלפי תושבי הצפון.

עורך דין פלילי בקריות - מהי הדרך הבטוחה ביותר?

תחום עריכת דין הנו מגוון ומכיל תחומים שונים בהם מתמקצעים עורכי דין שונים. התחום המוכר והמאתגר יותר בתחום עריכת דין הוא ללא ספק – הפלילי, שבו על עורכי הדין לייצג נאשמים בעבירות פליליות שונות. תפקידו של עורך דין פלילי בקריות לייעץ עבור לקוחותיו, לייצגם בבית משפט, להכין ראיות והוכחות שונות ובין היתר ללוות אותם בכל התהליך מול בית משפט עד לקבלת כתב אישום או זיכוי מוחלט מהאשמות. 

ישנם עורכי דין פליליים אשר להם סמכות לייצג חשודים גם בבית דין צבאי, שזהו תחום הכולל התמחות נוספת, מאחר ומדובר בערכאות שונות המצריכות ידע שונה, כיוון שחומרת המעשים קשה יותר עבור בית משפט צבאי מאשר בית משפט אזרחי. חשבו לרגע, חייל בתפקיד אשר צורך סמים מסכן את שירותו הרבה יותר מאפשר אזרח ולכן הענישה תהיה חמורה יותר.

העברות בהן מייצג עורך דין פלילי חשודים או נאשמים

תחום הפלילי הנו נרחב ומכיל סוגי עבירות שונות הדורשות ייצוג משפטי על ידי עורך דין פלילי בקריות, כאשר העבירות הן – אלימות כלפי אזרחים, אלימות בתוך המשפחה, רצח, או הריגה, ניסיון לרצח, מעשים מגונים ובניהן גם עבירות מין, סחיטה ואיומים, עבירות עושק, שוד, גניבה, פריצה, עבירות סמים שהן נפוצות, סחר בסמים ועוד מיני רבים. 

בין היתר, עורך דין פלילי מייצג גם חשודים או נאשמים בעבירות צווארון לבן שהן נפוצות אצל אנשים נורמטיביים העוסקים בתפקידים בחירים כמו – שוחד וקבלת דבר במרמה, עבירות מיסים ועוד. המטרה בסופו של דבר לאפשר לחשוב לקבל ייצוד משפטי שהו זכות עבור כל חשוד.

ליווי עוד מתקופת החקירה
כאשר המשטרה חושדת באדם מסוים בביצוע עבירה פלילית, ראשית היא מזמינה אותו לחדר החקירות על מנת לקבל מידע ראשוני. החוקרים מפעילים לחץ על החשוד וברוב המקרים גורמים לו להודות במעשה, ולכן כבר בשלב זה יש להתייעץ עם עורך דין כדי שינחה את החשוב כיצד לנהוג בעת החקירה ומה הזכויות המגיעות לו על פי חוק. 

לאחר החקירה, הנאשם מופנה לבית משפט על מנת להמשיך את התהליך, ולרוב הנאשם בעבירה פלילית יהיה במאסר עד לרגע המשפט, ולכן גם כאן יש חשיבות להתייעצות עם עורך דין כדי שיגן על הנאשם ויאמר לו מה זכויותיו.

ברוכים הבאים לפורטל עורכי דין בקריות המוביל באזור. בפורטל תוכלו למצוא את כל עורכי הדין המציעים את שירות מקצועי בקריות בקשת רחבה של תחומי משפט שונים. קבלו כבר עכשיו הצעות מעורכי דין מומחים שישמחו ללוות אותכם לאורך כל הדרך. עורך דין בקריות במגוון רחב של תחומים תוכלו למצוא באתר הזה. עורכי דין בקשת תחומים רחבה בקריות. בנוסף תוכלו לקבל מידע על עורכי דין בחיפה בפורטל הזה.